Volgers

maandag 12 december 2016

Kerst hert / Christmasdeer

DT Badge for your blog 

Zo dit wordt de laatste challenge voor dit jaar.
En onze sponsor is All Dressed Up.

So this is the last challenge for this year.
Our sponsor is All Dressed Up.


https://www.etsy.com/shop/alldressedupstamps 

Ik heb voor het plaatje Christmas Deer gekozen.
Dit heb ik met promarkers gekleurd.
De bloemen en het gewei heb ik met gelpennen gekleurd.

I chose the image Christmas Deer.
I colored with promarkers.
The flowers and antlers are colored with gelpens.


Verder heb ik de kaart in vintage style gelaten.
Ik heb met goud de tekst en ster geembost.

I left the card in vintage style.
I gold embossed the sentiment and star.

Dit was mijn laatste kaartje voor dit jaar voor Craft your Passion.
Ik hoop jullie komen in het nieuwe jaar ook weer kijken en meedoen.
We beginnen op 2 Januarie met een nieuwe challenge.

This was my last card for this year for Craft your Passion.
I hope to see you again in the new year to join in.
We start on January 2th with the new challenge.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Challenge:
Glitter 'N' Sparkle: anything goes
Sweet Stampers Challenge: anything goes
Creative Moments: anything goes
ATSM: holiday
My Time To Craft: christmas animals

6 opmerkingen:

  1. Stunning card , Thanks for sharing at Glitter'N'Sparkle this week Lisa DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the design of the card
    and also the image is soooooooooo cute!
    Thanks for joining us at Sweet Stampers Challenge.
    Hugs, Sonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so cute Michelle, i love it.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh so cute! Thanks for joining in at My Time to Craft!

    love Mags B DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ganz ganz zauberhaft. Großartig gemacht. Vielen Dank für die Teilnahme bei den Sweet Stampers.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. so sweet
    Thanks for joining us at Sweet Stampers
    Merry Christmas
    Hugs Anja DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle