Volgers

maandag 7 augustus 2017

Maritiem / Maritime

Zo vandaag laat ik jullie een maritieme kaart zien.
Het is een watervalkaart geworden.
Helaas alleen maar een scan want mijn camera heeeft nieuwe accus nodig.

So today I show a maritime card.
It is a waterfall card.
Just only a scan cause my camera need new accus.


Ik heb voor de achtergrond mijn heet geliefde distress oxide inkts gebruikt.
De plaatjes zijn met markers ingekleurd.

I used my most loved distress inks.
The images are colored with markers.

Ik wil hier ook meedoen bij Tinchen.
Zij verloot een prachtig eigengemaakt mini book.
Dit kan je winnen als je een maritieme kreatie laat zien.

I like to join at facebook at Tinchen.
She made a great minibooklet which you 
can win if you show a maritime creation.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Challenge:
Sweet Stampers: lieblingsfarbe

2 opmerkingen:

  1. Your card is wonderful, great layout.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers challenge and i hope to see yoou again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, deine Karte ist so genial! Mit Wasserfall! Großartig! Vielen Dank für die Teilnahme bei den Sweet Stampers. LG Karina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle